Ja es troba disponible tota la informació relacionada amb el I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora: http://dotsagora.com/
El lema del congrés és “La salut dels joves d’avui, el benestar del futur”. En aquest I congrés no hem volgut deixar de banda la situació que estem vivint i la principal línia del congrés serà el confinament dels joves.
El congrés es durà a terme de forma virtual els dies: 26, 28 i 30 d’abril de 2021. La matrícula serà gratuïta i únicament caldrà pagar les despeses de gestió (30€) si es vol un certificat d’assistència i/o participació.
Us animem a presentar els vostres pòsters. Les línies de treball són les següents:
- Educació i salut als centres educatius: el confinament dels joves.
- El valor dels joves: Joventut solidària durant el confinament.
El congrés constarà d’una conferència inaugural realitzada per la influencer Lyona, així com de simposis i àgores sobre la temàtica on es fomentarà el debat entre les persones autores i participants.
Preguem que feu difusió entre el professorat i l’estudiantat.
Per qualsevol dubte: dotsagora@udl.cat.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!